Известие

Collapse
No announcement yet.

предпазител

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • предпазител

    колеги някой знае ли предпазител със символ звездичка за какво е , аз предполагам .че е за вентилатора за парното, щото то неработи.Как сложа нов предпазител и дам на контакт окъсява и гърми предпазтеля.някой да има идея къде може да укъсява колата е 164super 2.0ts
    EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
    Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
    Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

  • #2
    да не е снежинка ? тои е за климатика

    Comment


    • #3
      Махни кората която е м/у двугателя и предното стъкло и там ще видиш корпуса на вентилатора.От него излизат два демели кабела/червен и черен/ със сива букса.Откачи я и слоби бушонче.Ако не изгори значи проблема ти е във моторчето.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
        Махни кората която е м/у двугателя и предното стъкло и там ще видиш корпуса на вентилатора.От него излизат два демели кабела/червен и черен/ със сива букса.Откачи я и слоби бушонче.Ако не изгори значи проблема ти е във моторчето.
        пробвах колега пак гори предпазителя, климатика се развали есента блокира му шайбата,да неби той да дава на късо но до сега все така съм я карал нямаше проблеми до сега.Като махна предпазителя на единия му край на леглото му има маса
        EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
        Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
        Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pitbull Покажи съобщение
          Като махна предпазителя на единия му край на леглото му има маса
          Някъде имаш прискрипан кабел значи . Тръгвай по червения кабел и го проследи , или е прещипан някъде или е нагорял и стопен .
          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

          Comment


          • #6
            откачих таблото с предпазителите от закъсяващият край на предпазителя излизат две тънки розави жици,не са дебели кабелите, предпазителя е за ( на талянски) RELE CONDIZIONATORE , REOSTATO LUCI. Да проследя до къде отиват розавите жички си е живо приключение.
            EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
            Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
            Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

            Comment


            • #7
              Ми приключение си е , ама щетите могат да бъдат фрапиращи (фатални) в един момент .
              Съответните две розови жици - замери по коя от тях окъсява и я проследи , предполагам стига до управлението на климатроника .
              Друга идея : Свали релето на климатроника и виж дали пак ще имаш късо на бушона .
              Ако имаш схемата на климатроника ще ти е още по-лесно .
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #8
                Reostato luci ми звучи като реостат за осветлението или реостат за фаровете. Виж да не е коректора за фаровете или пък реостата за осветеността на таблото.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  реостата за осветление на таблото е свален щото се развали ,но пък вентилатора на парното защо неработи

                  ---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

                  и коректора на фаровете не е

                  ---------- Post added at 13:03 ---------- Previous post was at 13:01 ----------

                  [Друга идея : Свали релето на климатроника и виж дали пак ще имаш късо на бушона .
                  Ако имаш схемата на климатроника ще ти е още по-лесно .[/QUOTE]

                  кое е това реле
                  EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                  Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                  Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                  Comment


                  • #10
                    Кой номер е бушона, ако има номера изобщо? Кабелите само розови ли са или розово и черно?
                    Видях го кой е. Имаш вариант - режеш единия и пробваш дали пак гори бушона.
                    Last edited by didod; d.m.y г., 16:48.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      няма номер от дясна на лаво трети, и от долу на горе пак трети (символа над него е снежинка).Като свалих таблотона птрдпазителите отзад е цялото на клемореди някакси оцелих точния клеморед със зумера на мултицета открих лявото краче на предпазителя на коя клема отива и съответно в другата част на клемата кои са кабелите ,те са два розави мисля без черно
                      EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                      Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                      Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                      Comment


                      • #12
                        Така , след като порагледах схемата стигам до следните изводи (за себе си )
                        1. На розовия/те кабел ли имаш маса ?
                        Ако на тях имаш маса следва ,че проблема е в релетата - според схемата са 2 броя (къде са не знам) защото и двата розови кабела идват от бушона и отиват на намотките на релетата . Затова дай да намерим къде са релетата и да го проверим .
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #13
                          Едното е реле за климатика, другото е за вентилатор парно. Това за климатика е вътре в купето. Другото не знам. Но ме притеснява този реостат, дето го пише на бушона.
                          Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                          Lancia Kappa JTD '98 -

                          Comment


                          • #14
                            под таблото с уредите(като се свали) има релета като се прибера от работа ги вада едно по едно дано се окаже някое от тях

                            на реостата за осветрление на таблото единия кабел е розав и с маса
                            EX' Alfa Romeo 33 1.7 16v / EX' Alfa Romeo 164 super 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 166 2.0 T.S / EX' Alfa Romeo 146 TI
                            Peugeot 406 Coupe 2.2HDI
                            Peugeot 106 1.4 Sport-на жената мачето

                            Comment


                            • #15
                              Има и под кората под волана. Някъде там цъка, като ми включва климатика, между другото.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment

                              Working...
                              X